Kamis, 10 November 2011

Panjatan lubuk hati

Ya allah sa-at aku menyukai seorang teman
Ingatkanlah aku bahwa akan sebuah akhir
Sehingga aku tetap bersama yg tak pernah berakhir
Ya allah ketika aku merindu seseorang kekasih rindukanlah aku kepada orang yg rindu cinta sejati mu
Agar kerinduan terhadapmu semakin mendalam
Ya allah jika aku hendak mencintai seseorang
Temukanlah aku dengan orang yg cinta kepada mu
Agar bertambah kuat cintaku pada mu
Ya allah ketika aku sedang jatuh cinta
Jagalah cintaku itu
Agar tida melebihi kadar cintaku pada mu
Ya allah ketika aku berucap aku mencintaimu biarlah kukatakan kepada orang yg hatinya tertaut pada mu
Agar aku ta-jatuh kedalam cinta yg bukan karna mu
Ya allah mencintai seseorang bukanlah apa-apa di cintai seseorang adalah sesuatu anugrah
Di cintai oleh orang yg aku cintai
Sangat lah berarti bagiku
Namun di cintai oleh sang PENCIPTA cinta adalah segala2nya
Ya allah kabulkanlah doa ku ini

Tidak ada komentar:

Posting Komentar